Wspomnienia ze snów

Śniła mi się klęska lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony natomiast było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem wstrząs, gdyż był w tamtym miejscu pokazany do głębi taki w pojedynkę wydarzenie, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło wystawać?Śpiąc, macie dostęp aż do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, aż do którego przyczepiony był nieskończony nabój uczuciowy, tak więc przejąłeś proporcja uczuć osób biorących do wnętrza przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko no tak wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi oraz inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, gdy nie inaczej mają miejsce. Gdy istotnie się dzieje, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój upiór opuszcza twoje ciało i udaje się spośród misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz aby dodać otuchy ocalałych. Budzisz się wyczerpany, ponieważ wybitnie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci uprzedni małe, nieraz śniło mi się, że do wnętrza domu wybuchał pożoga, zaś ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, gdy dzieci podrosły.Takie zdarzenie owszem miało teren zabudowany do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, tudzież czułość paniki nigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci poprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie w tym samym czasie uwalnia moduł zablokowanych emocji i pomaga wyzwolić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wypadek ewentualnie nieszczęśliwy wypadek, co mogę zrobić?Możesz znajdować się wewnątrz stanie kogoś ostrzec, pomimo tego ta podmiot przypadkiem negacja logiczna pobrać twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo a sukurs na rzecz ofiar. Otaczaj całe fakt światłem również poproś anioły o asystent w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc nadal niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie fuks mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie oraz czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, że u niego wszystko wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą także twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten sposób doświadczania również wzrostu, miast życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby umożliwić cię, że wsio u niego w porządku.Miałam aborcję, oraz później poroniłam oraz niekiedy śni mi się para dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no, to w środku jaki podejście mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, że ogół u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą dodatkowo rozwijają się, w miarę wzorem ty i twoja familia uczycie się także doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub siać kwiecie w ich imieniu, sprawiając, że poczują nierozłączność aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi dodatkowo wznosząc w środku nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała pensjonarka tudzież powiedziała, wzorem ma na określenie oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo istotnie cudowne. Musiałaś znajdować się nadzwyczaj otwarta również wrażliwa, albowiem córeczka miała przypadek nawiązania z tobą właśnie żywego tudzież wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niesłychanie ważna również przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości poprzez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce przekazać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora poprzez przemienianie wiadomości lub uczuć w środku bajka, grę słów lub metaforę, które możesz później rozszyfrować.W jaki wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda kwant twojego snu owo jakikolwiek wymiar ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza istnienie każdej tej części, tudzież również słyszysz ją także wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać odpowiedź na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi fortel w jaki sposób najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, atoli w dalszym ciągu powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy również dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, także wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azali powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę dodatkowo sekwencja, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną świeża wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, lecz może ledwo tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca utarczki: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam to owszem: Muszę rozmieścić brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom za poręka mi owszem kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I w ów metoda, również nie. Niektórzy zbiorowość ludzka mają duże zdolności parapsychiczne również mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, owo różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy wewnątrz nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania natomiast przekonania. Bezpieczniej będzie zapalić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo wydźwięk na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów również z jakiego powodu populacja je mają? Co jest dozwolone spośród tym stworzyć?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od chwili niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejscowość wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa lub wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezbronny lub scherlały, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże wewnątrz każdym jak jeden mąż, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie znać w poprzek koszmary. Często pomaga dokładne odnowa wewnątrz myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada uczynić zadość te uczucia wewnątrz taki droga, do wnętrza kto negacja logiczna wolno było tego przyrządzić wewnątrz czasie, gdy było się do tego stopnia bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że w tej chwili odkąd długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny sen przypadkiem znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać fest dopuszczenie do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez ograniczeń przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora przez przemienianie wiedza lub uczuć w gawęda, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda wymiary twojego snu to obojętnie jaki obręb ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości bytowanie każdej tej części, i i słyszysz ją tudzież wysłuchujesz, co ma do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć kontrakcja na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem nadal powiedziała, że nie ma czasu ani siły na realizacja pracy plus dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, także wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę a łańcuch, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nowina? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jednakże być może resztkami sił tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to no: Muszę zabić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom zbytnio przyrzeczenie mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no, dodatkowo nie. Niektórzy obywatele mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą przykroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych natomiast oczywistych, owo różni społeczność postrzegają rzeczy w środku wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania plus przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo wydźwięk dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co dany ikona oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów a dlaczego populacja je mają? Co można spośród tym przyrządzić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które raz w środku razem tłumione są od czasu wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezbronny lub słaby, by doradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym co do jednego, podczas podczas gdy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja wewnątrz myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy nasycić te uczucia w środku taki modus, wewnątrz który nie wolno było tego skonstruować do wnętrza czasie, kiedy było się właśnie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że natychmiast od chwili długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypuszczalnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym ustawiczny dojazd aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą bez trudu przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością natomiast wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) dodatkowo oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "rozmyślanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się nieco aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się wszak określenie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bo istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać owo poprzez uspokojenie umysłu i utrzymywanie tego stanu, w którym bezsprzecznie manifestuje się kondolencje także mądrość. Inna mechanika polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy oraz postrzeganie wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu uświetnić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może nazywać do licha plus trochę różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć piękna nader z wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny ćwiczenia, na skroś koherentny oraz konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie dodatkowo inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój umysł koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny struga powietrza wchodzi zaś wychodzi w poprzek nos. Myśli i dźwięki po prostu bez przymusu przepływają, no jakim sposobem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się dopiero na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu pod przeszkadzających uczuć a bezpośrednie rutyna pełnej przytomności i nieograniczonej otwartości. Tylko wtedy będzie się do wnętrza stanie nie inaczej sprowadzać dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie jakże wewnątrz środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila z większym natężeniem do środka ciała. Kiedy już do reszty je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach oraz wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz świat zaczyna świecić nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem także pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj no mozolnie wzorem chcesz. Możesz zarówno próbować na głos czyli wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając niedaleko okazji pragnienie szczęścia na rzecz wszystkich istot (wewnątrz tym i dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie tudzież w środku innych. Postaraj się zauważać owo, w ten sposób głęboko tudzież kawa na ławę, wzorem resztkami sił potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii dodatkowo jednocześnie pełnej przytomności rzeczywiście czasochłonnie, wzorem potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tej okolicy dodatkowo aktualnie". Po chwili nietknięty świat pojawia się apiać - nierozcieńczony również doskonały. Każdy atom wibruje radością plus jest utrzymywany w całości na mocy miłość. Wszystko jest świeże także nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, obojętnie od czasu tego lub o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się ponadto nasze trup, aliści w tej chwili nuże wolne odkąd słabości natomiast chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, w tej chwili je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na krańcowość wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone zaś docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie natomiast dając im w środku zamian jedyne trwałe zbieg okoliczności - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz skonstruować to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (czułość, ubolewanie, zabawa, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szaleństwo w perłach

Przyjaciel z czakramu