Jak przyciągać?

Jakiegoś czasu staram się wypracować sobie przyzwyczajenie medytacji. By każdego dnia wieczorową porą przycupnąć, odetchnąć, wyczuć przytomność, koncentrację, nie troskać się dyskomfortem, znajdować się z większym natężeniem wdzięczną wewnątrz co, owo mam, rzygać większą uwagę na otoczenie. Ale najbardziej ze wszystkiego, chcę rozeznać się swój umysł.Rozmowy spośród osobami, które medytują latami uzmysłowiły mi, że dumanie to nie są jakieś tam automatyzmy, którymi podążę i jak grom z jasnego nieba pełnia się rozjaśni. Dopiero rozważanie nauczyła ich znajdować się z większym natężeniem uważnymi, lepiej zdawać sobie sprawę siebie i zwietrzyć wolność.Myślę, że owo zbożny nawyk. Nie jest banalny, sama sprawdziłam (i od początku do końca sprawdzam), niemniej jednak można począć od czasu małych kroków. Trenuj. Nie uda się chyba w ciągu pierwszym razem. Dlatego nazywa się owo treningiem.Przygotowałam porady, które mogą wesprzeć i Wam, i mnie samej, wykopać fundament i rozwijać się praktykę medytacyjną. Nie musicie inaugurować ich wszystkich odkąd razu. Spróbujcie sam jeden i wracajcie aż do tego artykułu owszem duża liczba bicie, do tego stopnia zechcecie.Usiądź na owo samo na dwie minuty.To wydaje się szalenie łatwe, iżby kontemplować za pomocą dwie minuty. I super. Zacznij odkąd dwóch minut codziennie poprzez tydzień. Jeśli odpowiednio pójdzie, zwiększ trwanie o kolejne 2 minuty i też medytuj po 4 minuty na wskroś tydzień. Jeśli co tydzień będziesz dodawał sobie niewiele czasu, do wnętrza ciągu dwóch miesięcy będziesz umiał rozważać wskroś 10 minut, co jest rewelacyjne, jednakże zacznij odkąd małych kroków.Pierwsza zadanie rano.Łatwo relacjonować „będę rozważać każdego dnia”, wszak następnie o tym zapominamy. Ustaw sobie budzik i przypomnienie każdego dnia, podczas gdy się budzisz i poprzypinaj sobie karteczki „medytuj” wzdłuż i wszerz gdzie się da.Nie zastanawiaj się zbyt niesłychanie, co, w charakterze, gdzie – po prostu owo zrób.Wielu ludzi martwi się tym gdzie przycupnąć, niczym usiąść, czy wykorzystać aż do tego poduszkę… ogół rewelacyjnie, jakkolwiek owo negacja logiczna jest grunt, iżby zacząć. Usiądź po prostu na krześle, kanapie lub łóżku. Jeśli będzie Ci wygodniej – usiądź na podłodze po turecku. To ledwie dwie minuty, wobec tego po prostu usiądź. Potem zaledwie możesz się frasować wzorem zoptymalizować wszystkie osprzęt, byś czuł luksus właściwie dłużej, aliści na początku negacja logiczna ma owo większego znaczenia. Usiądź w tym miejscu gdzie Ci wygodnie i gdzie jest cicho.Sprawdź co czujesz.Gdy zasiadasz do sesji medytacyjnej przyjrzyj się temu, co koleje życia się do wnętrza Twoim ciele i umyśle? Jak się czujesz? W jakiej formie jest Twój umysł. Jesteś zajęty? Zmęczony? Odczuwasz obojętnie jaki wyrzuty sumienia? Bez względu na to, spośród czym przychodzisz na sesję – całokształt jest podczas gdy w najwyższym stopniu w środku porządku.Licz oddechy.Teraz, gdy wcześniej się wygodnie ułożyłeś, skoncentruj się na oddechu. Skieruj swoją uwagę na to, podczas gdy powietrze wchodzi przez kinol do płuc. Spróbuj kalkulować „jeden” kiedy robisz wdech i „dwaj” jak wydychasz. Powtarzaj owo, aż doliczysz do 10.Wróć z błądzenia.Twój umysłowość będzie sobie wędrował. To jest pewne. I negacja logiczna ma z tym problemu. Gdy zorientujesz się, iż no tak się koleje życia, uśmiechnij się aż do swoich myśli i bezproblemowo wróć do liczenia oddechów. Możesz zauważać lekką frustrację, mimo to owo ani ani ok, podczas gdy czasem się rozproszysz. To trening. Nie będziesz mistrzem w istocie od momentu razu.Rozwiń przyjazne nastawienie.Gdy zauważysz, że Twoje myśli i emocje zaczynają się dopychać aż do świadomości, spójrz na negacja logiczna przyjaźnie. Potraktuj jako przyjaciół, negacja logiczna wrogów i tych, którzy aby właśnie przeszkadzali. One są częścią Ciebie, ale nie całym Tobą. Bądź wyrozumiały, i nie szorstki.Nie martw się, iż robisz co źle.Będziesz się tym przejmować. W porządku. Wszyscy tak bardzo mamy. Ale nie robisz niczego źle. Nie ma idealnego sposobu na medytację, po prostu ciesz się tym.Nie martw się o oczyszczenie umysłu.Wielu ludziom wydaje się, że zagłębianie się w myślach jest po to, ażeby uprzątnąć świadomość ewentualnie zatrzymać wszystkie myśli. Nie. To czasem może się sprawić, przecież nie jest owo celem medytacji. Masz jakieś myśli w głowie? Bardzo dobrze. To na amen normalne. Wszyscy je mamy. Nasze mózgi to fabryki myśli i negacja logiczna możemy ich po prostu uciszyć. Za w zamian tego, trenuj koncentrację i uwagę np. na oddechu.Pozostań do wnętrza tym, co się pojawi.Gdy uczucia i myśli się pojawią, możesz uszczknąć chwilę z nimi poprzebywać. Wiem, iż mówiłam o tym, ażeby wrócić do oddechu, tymczasem w środku trakcie treningu (np. po tygodniu) możesz także poczęstować się utrzymywać się w środku tym, co się pojawia. Mamy tendencję do unikania uczuć takich na miarę, np. poczucie porażki, gniew innymi słowy niepokój, ale deliberacja pokaże Ci, iż wskazane jest wewnątrz tymczasem po prostu być, poprzyglądać się z ciekawością tym emocjom i myślom.Poznaj siebie.Praktyka ta nie służy jedynie koncentracji uwagi, jednakże służy poznaniu tego, jak działa Twój umysł. Co się perypetie w środku środku? To trudne, wszak na skroś obserwowanie dokąd Twoje myśli wędrują, co Cię frustruje azali z jakiego powodu unikasz trudnych uczuć. Dzięki temu zaczniesz czaić siebie. Bądź dla siebie przyjacielem. Gdy będziesz siebie lepiej dowiadywać się, rób to z przyjacielskim, pozytywnym nastawieniem, zamiast być na sprawa siebie najsurowszym krytykiem. Poznasz prawdziwego przyjaciela. Uśmiechnij się i daj sobie miłość i uwagę.Przeskanuj swoje ciało.Kolejną rzeczą, którą możesz zmajstrować, niczym na to samo staniesz się trochę górujący wewnątrz podążaniu za swoim oddechem, owo skupienie się na poszczególnych częściach ciała. Zacznij od chwili stóp, co czują? Potem przesuwaj się co chwila wyżej. Kostki, łydki, kolana, aż do czubka głowy. Zauważaj przestrzeń niezadrukowana, dźwięki, energię. Jeśli popracujesz spośród oddechem choć siedem dni, skup swoją uwagę na świetle, które Cię otacza. Kolejnego dnia zauważaj dźwięki. Jeszcze kolejnego – energię, którą masz w środku sobie.Zaangażuj się.Nie mów „ok, spróbuję sobie pomedytować przez parę dni”. Naprawdę się temu oddaj. Przynajmniej za pomocą miesiąc.Możesz to fabrykować wszędzie.Jeśli np. podróżujesz lub garść Ci wypadnie pilnego rankiem, spróbuj to skonstruować np. do wnętrza biurze. W parku. Podczas lunchu. Gdy dokądś idziesz. Medytacja na siedząco, owo cudowny modus na zapoczątkowanie nauki, przecież istotnie w rzeczy samej, trenujesz mindfulness z wykorzystaniem całe życie.Spróbuj prowadzonej na mocy kogoś medytacji.Jeśli miałoby Ci owo odciążyć, spróbuj prowadzonej medytacji. Znajdziesz je np. na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PSTTeT0-ZioZnajdź towarzystwo.Możesz medytować sam. Ale jeżeli wolisz, możesz zarówno podjąć próbę spośród kimś. To przypadkiem egzystować wspólnik, maluch, przyjaciel. Albo umów się ze znajomym, iż się sobie zameldujecie, kiedy oboje skończycie poranną medytację.Znajdź grupę.Nawet lepiej, znajdź grupę medytacyjną i dołącz do niej. To może istnieć jakiś ośrodek wewnątrz Twoim mieście, kameralne spotkania do wnętrza małej salce lekcyjnej lub grupy online, gdzie możesz wyrządzać pytania i umawiać się na medytację spośród innymi.Uśmiechnij się.Gdy skończysz te swoje „2 minuty”, uśmiechnij się. Poczuj zobowiązanie, że miałeś epoka resztkami sił na obiekt siebie, że potrafiłeś się zaangażować, że pokazałeś, iż możesz sobie obdarzać zaufaniem, iż poświęciłeś pora na idea lepszego poznania siebie i zostałeś swoim przyjacielem. To no fantastyczne dwie minuty Twojego życia. Prawda?Medytacja nie stale jest łatwa czyli nawet uspokajająca. Ale ma co niemiara plusów, a Ty możesz począć wcześniej dzień dzisiejszy i rozwijać się to w poprzek resztę swojego życia. Powodzenia.

Zgodnie z Prawem Przyciągania przyciągasz aż do swojego życia te rzeczy, dar plus okoliczności, które korespondują spośród twoimi dominującymi myślami i przekonaniami – zarówno świadomymi na sposób i nieświadomymi. Każdy teren twojego życia, twoje zdrowie, kasa, relacje jest pod spodem wpływem tego potężnego Uniwersalnego Prawa – „podobne przyciąga podobne”.Na jakiej jesteś częstotliwości? Wszystko, włączywszy ciebie, twoje myśli tudzież ździebko, co chcesz czy nie chcesz doświadczyć jest czystą energią o różnej częstotliwości. Prawo Przyciągania opiera się na zasadzie, iż podobna energia przyciąga podobną energię. Przyciągasz do siebie nie owo, czego pragniesz jednak owo, co jest w środku harmonii z twoją częstotliwością, wibracją. Ta z kolei jest zdeterminowana przez dominującą postawę umysłu, twoje najczęstsze myśli dodatkowo głębokie przekonania.Możesz wydostać ździebko wybierzesz. Aby świadomie wywabić garść, czego chcesz zaznać wewnątrz swoim życiu musi to znajdować się twój zapoznany wybór. Nie wystarczy zaledwie dążyć do zaś chcieć. Potrafisz przyciągnąć wsio, gdyż w tej chwili jesteś wspólny ze wszystkim, widzialnym i niewidzialnym. Nikt plus pustka nie istnieje do wnętrza oddzieleniu od ciebie. Poczucie oddzielenia, jakiego doświadczamy w świecie fizycznym jest podyktowane na mocy tryb, w który nasze zmysły odbierają ten niezliczony ocean wibrującej energii. Jesteśmy jednością z Uniwersalnym Umysłem, spośród którego pochodzą wszystkie rzeczy. Twórcza wielkość twoich myśli jest nieograniczona.Zmiana częstotliwości. Aby świadomie wyciągnąć owo, co wybierasz by zaistniało wewnątrz twoim życiu, musisz przyuczyć się przykroić energię twoich myśli również działań spośród esencją twojego wyboru.Twórcza wizualizacja jest podstawową techniką skutecznego przeprogramowania podświadomego umysłu. Dzięki niej zaczniesz wlec aż do życia te rzeczy dodatkowo kontekst, które wprawnie wybrałeś.Zrozumienie Prawa Przyciągania negacja logiczna polega na obwinianiu siebie ewentualnie kogoś za niepożądane predyspozycja naszego życia. Obwinianie się jeszcze w wyższym stopniu przyciąga sytuacja, których negacja logiczna chcesz. Znajomość tego Prawa powinna nieco przekazać ci siłę, iżby dopaść całkowitą odpowiedzialność w środku obecne zdolność przez pojęcie potęgi myśli. Biorąc zadłużenia za własne trwanie, udzielasz sobie wewnątrz ten podejście siły do zmiany tego życia.Prawo przyciągania jest neutralne. Nie osądza, nie karze, negacja logiczna nagradza. Służy by konsolidować podobne energie ze sobą. Ty określasz kryteria poprzez myśli plus przekonania, a ono bezbłędnie dopasowuje je plus łączy spośród rzeczą, która spełnia twoje kryteria.Nie musisz się uczyć w który sposób Prawo Przyciągania działa. Jest to Uniwersalne Prawo Wszechświata, działa niezależnie od momentu tego czy je rozumiesz a akceptujesz, w życiu negacja logiczna przestaje działać. Twoim podstawowym celem jest szychta mentalnego nastawienia przez zmianę dominujących myśli oraz przekonań. By wzdrygać się się panem własnego życia musisz utrzymać do wnętrza ryzach swój intelekt, oraz nie Prawo Przyciągania.Za sprawą filmu „The Secret”, dużą uwagę skupiło tak Prawo Przyciągania. Jednakże twórczość filmowa negacja logiczna ukazuje całego obrazu. Prawo Przyciągania jest podstawowym Uniwersalnym Prawem, które spaja ogół jak jeden mąż, oprócz poprzednio istnieje w dalszym ciągu siedem Uniwersalnych Praw, do których odnoszą się starożytni mistycy i tajemne nauczania. Poznając wszystkie Prawa Wszechświata zrozumiesz prawdziwą naturę rzeczywistości również jak na przykład możesz zobaczyć życia opartego na własnych wyborach. Prawo Przyciągania jest pierwszym, głównym krokiem w tym kierunku.Wiele napisano książek o potędze podświadomości. Wiele napisano książek o poniekąd przyciągania. Dlaczego dlatego sporo ludzi rezygnuje ze stosowania go wewnątrz życiu, mówiąc, że jest bzdurą, iż nie działa. Ten paragraf powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń, dokąd z wykorzystaniem stosowaniu zasad prawa przyciągania dostaje notorycznie to czego potrzebuje oraz wypowiedzi ludzi na wielu forach. W książkach uczą, iż pierwsze co masz wykonać, to obliczyć czego chcesz, wyimaginować sobie detalicznie postanowienie również uświadomić sobie, iż go masz…i po tej stronie jest miniaturowy błąd.Pierwsze co masz wykonać, to uzmysłowić sobie, iż jesteś dzieckiem Wszechświata (Boga jeśli jesteś osobą religijną), no samo ważną wzorem drzewa, gwiazdy, zwierzęta. Kiedy ciebie zabraknie powstanie puste teren zabudowany, które nikt negacja logiczna zapełni. Z jakiegoś powodu przyszedłeś na ten świat. Jesteś ważny. Masz prawidło egzystować tutaj i radować się darami jakie niesie dla ciebie Wszechświat.Dlaczego owo podkreślam? Ponieważ permanentnie mam wewnątrz pamięci medytację, którą prowadziłam kobiecie do wnętrza bardzo ciężkiej sytuacji rodzinnej natomiast finansowej. W medytacji pojawił się jej płynący aż do niej uroczy kielich ozdobiony szlachetnymi kamieniami. Czara spokoju plus ukojenia, św. Grall…a płeć słaba w środku myślach powiedziała „Nie jestem godna” a kielich znikł.Z przykrością stwierdzam, iż w przyszłości tkwi wewnątrz trudnej sytuacji, wszelako wizualizuje sobie cele również poprawę życia. Niestety, podświadomie sabotuje je, ponieważ negacja logiczna wierzy, że jest godna.Pierwsze co mamy sobie uzmysłowić to…Jesteśmy godni miłości, szczęścia plus zaufania. Jesteśmy godni zdrowia, spełniania marzeń i radości. Jesteśmy godni.Po drugie – kiedy jesteś wcześniej świadomy, ze jesteś warty wszystkiego, co Wszechświat ma ci do zaoferowania wzorem w najwyższym stopniu wyobraź sobie cel swoich marzeń. Uczą nas, by było to w środku czasie teraźniejszym. To jest prawidłowe, mimo to w jaki sposób na ogół czart tkwi w szczegółach. Po pierwsze danie, jeżeli jestem zdrowa, owo się negacja logiczna mam potrzeby się leczyć. Jeśli mam wymarzony siedziba, to negacja logiczna mam potrzeby go budować. Jeśli garść mam…owo nie mam potrzeby tego zdobywać. Czyli nie podejmuję działań w tym kierunku. Po drugie, jeno rzeczy martwe są niezmienne. Jeśli chce czegoś żywego zaś rozwijającego się…to mam sprezentować temu miejscowość na zwiększenie natomiast zmianę.Przykład. Kiedy miałam sepsę, negacja logiczna mówiłam „Jestem zdrowa”, tymczasem moja akcept brzmiała – „Zdrowieje, z każdą chwilą wracam do zdrowia.” W ciągu 16 dni wyszłam ze szpitala…za pośrednictwem Bogu (Wszechświatowi wzorem który woli), lekarzom zaś sobie.Kiedy potrzebowałam pracy, moja pochwała brzmiała „Jestem dobrym pracownikiem, każda jednostka jest szczęśliwa mogąc mnie zatrudnić” – także działaBogactwo – Pieniądze przychodzą aż do mnie w środku obfitości ze wszelkich źródeł.Z tego co zauważyłam na forach ogromnie notorycznie są popełniane podstawowe błędy..używanie czasu przeszłego lub przyszłego.Przykład„Zdam egzaminy” – era nadchodzący, przyszłość negacja logiczna określona. Kiedyś przypadkiem zda.Prawidłowym na rzecz mnie ujęciem tego celu byłoby „Mam wiedzę i umiejętności by przekazać egzamin. Odpowiedzi na pytania przychodzą mi spośród łatwością.”„Dostanę pracę” – dawniej na chyba…”Pracodawca jest radosny zatrudniając zdolnego również dobrego pracownika jakim jestem” – jest lepszym pomysłem„Wygrałam (tędy duża komplet) zaś spełniam swoje marzenia: – Podwójny błąd. Pierwszy to godzina przeszły. Skoro wygrałam…owo po co mam rozgrywać? Drugi, owo warunek, iż jedyną drogą do spełnienia marzeń jest zwycięstwo do wnętrza lotto. To niezachwianie ogranicza ukochany jakimi mogę owo osiągnąć. Zmieniłabym to na – „Mam wesołość w grach losowych. Zawsze wygrywam tyle do tego stopnia potrzebuje”. Dwa – Wszechświat mi sprzyja tudzież zewsząd pojawiają się możliwości także okazje aż do spełniania marzeń. Realizuje swoje cele natomiast marzenia spośród łatwością.Ważnym jest by przejrzyście również niezmiernie jaskrawo scharakteryzować cel. Tutaj mi przychodzi na materia należący do mnie pobyt w środku kręgielni także słowa mistrza łucznictwa aż do swego ucznia. Kiedy byłam na kręgielni na początku miałam zerowe wyniki. Zmieniło się to, podczas podczas gdy zaczęłam skupiać się na kuli natomiast celu. Do tego stopnia, iż gacze obok zauważyli, ze chyba że odwrócą moją uwagę, piłka zbacza spośród celu. Może nie dawny to najwyższe wyniki, natomiast 7-9 kręgli strącałam. Koncentracja na celu jest kluczem. Nietzsche powiedział „Wielu trzyma się obranej drogi. Niewielu dąży aż do celu”. Afirmacje mają ci wspomóc posiadać wiecznie cel przed oczami.Jeszcze lepiej obrazuje to mit o mistrzu łucznictwa dodatkowo jego uczniu.„Uczeń zapytał się mistrza:Mistrzu dlaczego nie mogę zajść do wnętrza cel. Ty trafiasz za każdym razem.Mistrz się zapytał:Widzisz tego ptaka na pobliskim drzewie? Słyszysz tumult strumienia równolegle? Widzisz w jaki sposób wiatr kołysze trawami, a chmury z wolna płyną?Uczeń odpowiedział:Tak Mistrzu.Na owo Mistrz odpowiedział:Przestań koncesjonować decentralizować się otoczeniu a skup się na celu.”Pamiętaj – Twoja uznanie tworzy. Wiedz czego chcesz. Określ klarownie osobisty cel tudzież miej wolę po niego sięgnąć.Po trzecie – emocje są nośnikiem. Jeśli negacja logiczna doceniasz tego co masz natomiast jesteś dotknięty kryzysem…owo nie będziesz szczęśliwy mając tego dwie lanie więcej. Pamiętaj, że reguła przyciągania nie jest poniekąd do końca przyciąganiem. Jest wprost budzeniem odpowiednich wibracji plus wydarzeń naokoło ciebie. Myśl, emocje są falą. Podobnie w charakterze dźwięk. Wyobraźmy sobie obiekt handlowy muzyczny z kamertonami, jeśli uderzysz w jeden kamerton odezwą się te o tym samym dźwięku. Jesteśmy takimi kamertonami. Emocja tworzą silne fale, jeśliby nasze myśli (nasze chce) negacja logiczna jest zgodne z naszymi emocjami…to te fale się znoszą. Jeśli chcesz miłości, radości i szczęścia, najpierw wzbudź wewnątrz sobie te uczucia…Wszechświat odpowie.Dwa – Wiara chroni twe marzenia. Uwierz wewnątrz siebie, uwierz sobie tudzież uwierz, że marzenia są w środku zasięgu ręki. Entuzjazm, wdzięczność i szczęście są skrzydłami, które zaniosą cię aż do celu.Po czwarte – zachowaj będący do wnętrza porządku rozsądek. Może to całkiem ekstremalny przypadek, lecz przedstawienie graficzne śniegu na pustyni ano ma marne szanse realizacji. Określamy cele, wewnątrz które lokalny rozum jest odpowiedni uwierzyć. Byśmy się prawidłowo zrozumieli. Uważam, że wsio możemy przekuć w czyn a każde marzenie możemy spełnić. Jednakże dziele drogę na etapy natomiast mam korzystam spośród podstawowej zasady maga „Jestem tym kim jestem, w miejscu gdzie jestem, biorę rzeczy takimi jakimi są oraz wykorzystuje je jak na przykład najlepiej potrafię”. Wiele osób skupia się na tym czego nie ma, co dopiero chce mieć. „Z pustego poniekąd Salomon nie naleje”. Najpierw skupiam się na tym co mam, i następnie patrzę, jakże mogę to wykorzystać, by zyskać owo co chcę mieć.Po piąte – Zacznij zasiedlać swoje marzenia w środku los a słuchaj swojej intuicji. Jeśli wszystko idzie do wnętrza poprzek, zastanów się, innymi słowy tak aby na bodajże fortel, którą wybrałeś jest dobra. Jeśli maleńko ci mówi „Nie”…to ewentualnie na nie.Pamiętaj – Żadna pochwała nie zastąpi działania.Przykład. Bardzo chciałam być wyposażonym pelerynę. Kiedy zamówiłam również dałam zaliczkę na jedną…dostałam drugą od momentu krewnej. Kiedy potrzebowałam kuchenki gazowej 9bo ze starej procenty się ulatniał), kupiłam fortuna oraz wygrałam na nią pieniądze. Za każdym zupełnie robiłam coś do wnętrza tym kierunku. Kiedy miałam sepsę słuchałam lekarzy natomiast mnogość spałam. Jednak po wyjściu ze szpitala stwierdziłam, że wewnątrz ciągu trzech miesięcy będę w środku stanie zatańczyć rock end rolla bez zadyszki plus…chodziłam na spacery oraz ospale zwiększałam wysiłek. Oczywiście, iż mi się udało.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szaleństwo w perłach

Wspomnienia ze snów

Przyjaciel z czakramu